piątek, 27 stycznia 2023

Ze sznurka...

 
 ....można stworzyć praktycznie wszystko.
Tylko czasami trzeba po prostu wiedzieć jak. I choć w wielu miejscach w sieci można znaleźć przydatne informacje, ja chciałabym stworzyć własną przestrzeń...


Ponad rok temu postanowiłam zrobić pierwszego sznurkowego aniołka. I chociaż wyszedł mega krzywy, nierówny i pokraczny, to sznurki wciągnęły mnie na dobre i.....przepadłam!


Wiem jakie trudne bywają początki, gdy trochę po omacku buszujemy po czeluściach internetu w poszukiwaniu inspiracji. Nagle jest- cudna praca, taką chcę wykonać! Ale jak? Od czego zacząć? Co zakupić? I dlaczego, kiedy już zaczynam działać nie wychodzi mi fajnie i estetycznie?


Zapraszam więc każdego borykającego się z podobnym problemem- uchylam właśnie drzwi do mojego małego świata. Mam nadzieję, że z każdym postem otwierać będą się szerzej.




Chcę by ten blog stał się miejscem przyjaznym zarówno rękodzielnikom, by znajdowali tu podpowiedzi i inspiracje do tworzenia własnych dzieł, jak i dla odbiorców mojego rękodzieła. W tym celu stworzyłam galerię swoich prac wraz z przybliżonymi cenami- mam nadzieję, że każdy chętny znajdzie tam coś dla siebie. Znajdują tam się również informacje dotyczące możliwości i sposobu składania zamówień na moje prace.


Posty tutoraialowe, z poradami i podpowiedziami przeplatać będą się z prezentacjami wykonanych przeze mnie dekoracji- w miarę rozwoju bloga będę starać się je grupować i etykietować tak, by ułatwić Wam natrafienie na interesujący Was temat.

Drogi Kliencie - pamiętaj proszę, że rękodzieło pochodzi z serca a nie z Chin i posiada swoją wartość- to nie tylko materiał weń włożony ale i część duszy twórcy .....

Drogi Rękodzielniku- korzystaj z mojej wiedzy, porad i inspiruj się moimi gotowymi pracami, ale staraj się ich nie kopiować 1:1- dołóż trochę własnej inwencji....

Drogi Twórco, niezależnie na jakim etapie swojej rękodzielniczej przygody się znajdujesz- nie bój się komentować - poddaj pomysł na tutorial, podziel się swoją wiedzą lub problemem jaki chcesz rozwiązać....To miejsce jest dla każdego - zwłaszcza dla Ciebie!

Pozdrawiam serdecznie - obecnie z magicznego świata Hogwartu i Gryffindoru ....






2 komentarze:

Makramowy/sznurkowy aniołek

 Dziś tak jak obiecałam wykonamy wspólnie sznurkowego aniołka- nie jest to przedsięwzięcie mega trudne, zwłaszcza, jeśli ma się sprawdzone s...